Lägga in länk till bild

Asko

Trådstartare
Hej @Gunnar ! På mobilen när jag ska lägga in en bild via en länk så dyker det såklart upp en ruta där jag klistrar in länken och ska sedan klicka på lägg in. Men på något vis även om jag klickar bara en gång så tror sidan att jag trycker på "Svara" knappen som ofta då ligger under rutan med "Lägg in" knappen. Helt under så det är ingen del av svara-knappen som blottas men ändå så skickas inlägget iväg direkt utan bild och innan jag är redo. Om jag försöker klicka på yttersta kanten av Lägg in knappen så går det, men det är lite irriterande. Det borde gå att klicka på den knappen utan att man klickar på en knapp som ligger under utan att synas.
 
Screenshot_20210422-014139_Samsung Internet.jpg

Skickar med en screenshot för att visa vad jag menar med under. Svara knappen syns alltså inte men ändå så tror sidan att jag klickar på den när jag egentligen klickar på lägg in.
Provade med smileyserna, där var det inga problem, sidan uppfattade rätt hela tiden när jag klickade i det området.

Tack på förhand!
 
Jag har nu efter att ha testat olika upplösningar och olika sätt att posta trådar och inlägg kommit framtill att detta verkar ske när man skriver ett svar i en tråd med den synliga snabbsvarsrutan längst ner i en tråd.
Det sker när man lyckas se till att de båda knapparna ligger ovanpå varandra.
Om man som i detta inlägg skriver mer fler rader med text uppstår inte problemet.
En annan variant för att komma runt problemet, just nu, kan vara att vrida mobilen.

Men det är helt klart en bugg som jag hoppas kunna lösa. Tack för att du rapporterade den.

Den verkar inte uppstå på den senaste versionen av forumet som jag inte uppdaterat till än, så förhoppningsvis löser det sig själv vid nästa uppdatering av forumet om det inte beror någon förändring jag gjort i forumet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
10 984
Senast: QueenLilith
·
Fritid Jag liksom många andra har råkat ut för att photobucket numera vill ha pengar för att länka till sina egna bilder. Har nu efter klurande...
Svar
7
· Visningar
860
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler För några dagar sedan uppdaterade jag min MacBookAir till Mac OS Sierra version 10.12 och sedan dess fungerar det inte att hämta bilder...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: ptr
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp