Läkarkontakt via 1177

Nebraska

Trådstartare
Min läkare sa att jag kunde kontakta henne genom meddelande via 1177. Jag kan inte hitta var och hur på sidan :confused:
 
När jag ska ha kontakt med läkare via 1177 väljer jag först vårdcentralen som det handlar om skriver ett meddelande dit vilken läkare jag söker, orsak osv. Tror inte du kan skriva direkt till läkaren i säg utan till avdelning/vårdcentral.
 
Min läkare sa att jag kunde kontakta henne genom meddelande via 1177. Jag kan inte hitta var och hur på sidan :confused:

När jag ska ha kontakt med läkare via 1177 väljer jag först vårdcentralen som det handlar om skriver ett meddelande dit vilken läkare jag söker, orsak osv. Tror inte du kan skriva direkt till läkaren i säg utan till avdelning/vårdcentral.
Skriv till din mottagning/vårdcentral så kommer det rätt. Oftast är det en sköterska eller sekreterare som kollar 1177 ett par gånger om dagen och sedan fördelar till rätt person.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
220
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
707
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag ringde till 1177 för att min dotter (snart 13 år gammal) idag blev trampad av sin bästis på handen som resulterade i stor svullnad i...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ i oktober -21 opererade jag bort en stor hjärntumör på 7*7cm, visste inte att jag hade en, den upptäcktes 3v innan av att jag fick ett...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 409
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp