Lämna tillbaka allergifoder

Beebee

Trådstartare
Någon som vet om man vanligtvis brukar få lämna tillbaka foder hos veterinären? Lyckades nämligen ta ett förhastat beslut om att inleda en allergiutredning men känner nu att jag vill avvakta lite med det, men har såklart redan köpt fodret. Säcken är helt oöppnad och jag vill alltså lämna tillbaka den. Har ni fått lämna tillbaka foder hos veterinär eller är det helt kört tror ni? Känns tråkigt att förlora 900 spänn pga ett förhastat beslut 🙄
 
Jag har till och med fått lämna tillbaka öppnat foder, många leverantörer har smak-garanti och tar tillbaka fodret om djuret inte tycker om det. Så med största sannolikhet känns det som att du borde få återställa säcken
 
Jag har till och med fått lämna tillbaka öppnat foder, många leverantörer har smak-garanti och tar tillbaka fodret om djuret inte tycker om det. Så med största sannolikhet känns det som att du borde få återställa säcken

Tack för svar!!! Håller tummarna!
 
Dom har även smakgaranti så om du kör igång med dieten i framtiden och hunden inte äter fodret kan du återställa fast den är öppnad :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 063
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
934
Senast: Keb71
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 952
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 669
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp