En annan av min systers ex sa att han skulle ta livet av sig om han blev lämnad, min syster lackade ut till slut och sa varsågod. det är ditt val. Han lever än 30 år senare.
Ett av mina ex körde också med det där. Några år sedan levde han i alla fall utan tvekan. (I dagsläget vet jag inte, jag har absolut ingen kontakt med honom, men det var åtminstone inte så att han tog livet av sig för att jag dumpade honom)
 
Hej alla! Förlåt för att jag inte skrivit något på länge. Har läst och är tacksam för allt ni skrivit! :heart Blev tårögd av @farin s inlägg, det var så fint erbjudande. Nu har jag gjort slut med honom (igår). Jag känner mig alldeles apatisk, orkar ingenting, idag har jag inte ätit något. Har tyvärr inte direkt några vänner att prata med, har bara ytliga vänner just nu som är unga och inte riktigt förstår. Har skrivit till min syster men hon svarar inte ens. Livet känns så tungt :(
 
Hej alla! Förlåt för att jag inte skrivit något på länge. Har läst och är tacksam för allt ni skrivit! :heart Blev tårögd av @farin s inlägg, det var så fint erbjudande. Nu har jag gjort slut med honom (igår). Jag känner mig alldeles apatisk, orkar ingenting, idag har jag inte ätit något. Har tyvärr inte direkt några vänner att prata med, har bara ytliga vänner just nu som är unga och inte riktigt förstår. Har skrivit till min syster men hon svarar inte ens. Livet känns så tungt :(

Du måste vara helt slut! Se till att försöka få i dig något att äta, även om det bara är lite. Låt läkningsprocessen och sorgeprocessen ta tid. Du har varit i ett destruktivt förhållande som du behöver läka ifrån och även om det var du som gjorde slut betyder inte att du inte är ledsen. Det kommer ta ett tag innan du är på banan igen.

Cyberkram!

/Lizzie
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 034
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 526
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 795
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp