Läppstift för alla?

Sv: Läppstift för alla?

För mig så handlade det mera om att vänja mig vid anblicken av mig själv med läppstift på än om att hitta rätt färg. Jag kände mig som en clown med för mycket av allt när jag gav mig på läppstift, men när jag väl hade vant mig och insåg att jag inte såg ut som en clown så bestämde jag mig för vad jag passar i. Jag gillar knallrött och således så använder jag det också. Har tänkt införskaffa någon djupt hallonröd nyans och kanske en åt det mer orangea hållet också för dagar som behöver bli lite roligare, men har inte kommit så långt än.
 
Sv: Läppstift för alla?

Tror att du hade passat bra i någon knallig färg.
Tycker inte att alla passar i samma.Själv har jag ett rött :).
Man kan ju även blanda olika läppstift om man har flera och tror att det kan bli snyggt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 202
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag har efter några terminer i skolan äntligen hittat en person som är otroligt lik mig och jag tyckte vi fick en bra connection. Hur...
Svar
11
· Visningar
671
Senast: Lingon
·
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 171
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp