Lære å ri i damesadel?

Time Lord

Trådstartare
Finnes det et sted i Sverige man kan lære seg det?

Det er vel ikke tillatt å nevne noen her, men vet du om det er noe poeng å lete videre i det hele tatt?

Alle mine søk har ført til steder i England, og jeg håper på å finne noe litt nærmere.

Kanskje noen kan hjelpe meg med evt. søkeord som kan føre meg videre?

(Jeg har hverken sadel eller utdannet hest, så begge deler må være tilgjengelig på stedet)
 
Sv: Lære å ri i damesadel?

Jag har sett en hemsida i Stockholm om tränare som själv rider damsadel, men där jag tror att det inte stod svart på vitt att hon höll lektioner i damsadelridning. Tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag hittade hemsidan eller vad det var för adress dit. Annars hade jag PMat dig.
 
Sv: Lære å ri i damesadel?

Har skickat ett Pm till dig.

Ursäkta - kan jag också få PM?

Finns det en damsadelinstruktör som verkligen tränar i damsadel? Har sett dressyr- och hopptävlingar från England, men jag visste inte att det fanns tränare häst i Sverige! :love:
 
Sv: Lære å ri i damesadel?

Blå Stjärnan i Stockholm har en damsadelgrupp men de tränar mest i vanliga sadlar för att inte slita på deras damsadlar som är rätt gamla.
 
Sv: Lære å ri i damesadel?

Tack för svar :)!

Jag bor inte i Stockholm, men kanske man man åka dit ändå och prova... va kul att det finns en grupp iaf!
 
Sv: Lære å ri i damesadel?

Svarar mig själv...

finns det någon mer ute i hästsverige/norden som tränar i damsadel?
 

Liknande trådar

Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: Naranja
·
K
  • Låst
Dressyr Hei! Har to avdankede kaldblodshester som jeg jobber med å omskolere. De traver som kanoner begge to, og jeg sliter med å få fattet...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: IngelaH
·
K
Foder & Strö Da hesten min har begynt å synke litte inn i flankene o.l. vil jeg få han litt rundere. Har fått tips om lucerne. Handlet dette i...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: KorsmoLappen
·
G
Trav Hei. Hvor kan jeg lære å kjøre hest? Har to travere på stallen og ønsker å lære å kjøre dem. Finnes det noen steder jeg kan melde meg...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: Grethe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp