Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

mul

Trådstartare
Sv: Lärk?

OK, kanon isf.. Mina tanter har tre jättesmaskiga lärkträd som jag försökte hängna bort, men när katten är borta så dansar hästarna under staketet.. Och vilka träd var godast?? Jo, lärken..

Lärk har man ofta som översta brädan i ett stall då hästar brukar hata att gnaga på det. Förr sa man att hästar med mask åt på lärk.

mul

Trådstartare

OK, Båda damerna är avmaskade, men det kanske är möjligt att det finns något kvar ändå.

Dom äter inte stammen utan barrena..:confused: Vet inte om dom är smaskigare.. Eller är det typiskt ardenner att äta allt?? En av dom äter tom raberberna i hagen..:eek:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5533 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Katthälsa Anonymt nick, detta är otroligt jobbigt 😩 Bakgrund En ytlig bekant till mig spontanköpte en kattunge på Blocket (jag har talat om för...
Svar
7
· Visningar
894
Kultur Min syster ska gifta sig i augusti. Hon frågade om jag kunde/ville vara brudens far (hennes är död). Jag kommer inte ihåg vad brudens...
2
Svar
22
· Visningar
1 307
  • Artikel
Hästnyheter Vi står utanför stallet. Han tittar sig omkring. Han känner till trakterna, men inte exakt var de olika gårdarna ligger. Han sträcker...
Svar
0
· Visningar
82
  • Artikel
Hästnyheter Landslagsryttaren Ulrika Bidegård kidnappades och hölls fången och fastbunden i en låda. Fem dygn senare befriades hon av belgiske...
Svar
0
· Visningar
108

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Uppdateringstråd 25

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?