Läsa bloggar

Masqueradee

Trådstartare
Nu börjar jag verkligen ledsna på att Bloglovin strular, så jag undrar om det finns någon annan hemsida som man lätt sparar bloggar på så att man smidigt blir uppdaterad när de har nya inlägg?
Försöker söka runt lite, men verkar inte riktigt hitta något bra sökord att använda...
 
Vet inte om du hittat något men de flesta bloggar har ett RSS-flöde. Ett sådant kan du koppla till t.ex Outlook eller någon RSS-tjänst som kör online och så kan du få uppdateringar om nya inlägg.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Att hitta jeans som passar en önskemål? Jag börjar bli i desperat behov av nya byxor, så åkte till närmaste shoppingcenter igår. Men det...
Svar
12
· Visningar
674
Senast: grodan21
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
762
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 268
Senast: Enya
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
917
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp