Läsa bloggar

Masqueradee

Trådstartare
Nu börjar jag verkligen ledsna på att Bloglovin strular, så jag undrar om det finns någon annan hemsida som man lätt sparar bloggar på så att man smidigt blir uppdaterad när de har nya inlägg?
Försöker söka runt lite, men verkar inte riktigt hitta något bra sökord att använda...
 
Vet inte om du hittat något men de flesta bloggar har ett RSS-flöde. Ett sådant kan du koppla till t.ex Outlook eller någon RSS-tjänst som kör online och så kan du få uppdateringar om nya inlägg.
 

Liknande trådar

Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: Guldaskig
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
328
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Finns det någon därute som är duktig på Joomla 4? Är det värt att sätta sig in i år 2022? För länge länge sedan började jag min "bygga...
Svar
2
· Visningar
544
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp