Mrs Grashopper

Trådstartare
Hejsan Hejasn
Jag undrar om det finns något här som har läst boken Björnkvinnan av Karolina Ramqvist och har en bra förståelse för den och skulle vilja hjälpa mig med lite frågor om den.

MVH :)
 
Egentligen helt ot... Då jag studerade hade mitt universitet en sida på nätet dit allmänheten, främst riktat till barn men öppet för alla, kunde skicka frågor om vetenskap. Lämplig professor blev sedan ombedd att svara på frågeställningen.

En av professorerna var inte så glad den dagen då någon hade skickat in en fråga, som var precis exakt den uppgiften hon hade gett oss studerande någon dag tidigare. Då frågan berörde hennes område, blev hon givetvis ombedd att svara :D
 

Liknande trådar

Kultur Då var det dags för en ny omgång bokbingo! :bump: Samma regler som alltid gäller: Lagt kryss ligger, max en bok per kryss och ett kryss...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 566
Senast: startpompe
·
Fritid Hejsan! Tänker mig att det finns fler än jag själv här som i den ljuva ungdomen var djupt förälskade i Fullblodsserien😍😉. Er kunskap...
2
Svar
30
· Visningar
2 319
Senast: Nytant
·
Relationer Många neurotypiska personer har en förmåga att "läsa mellan raderna" medan vi med autism oftast tar in det som faktiskt sägs eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 460
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp