"Lättäten" mat som mättar länge?

saknar också lite aptit emellanåt, jobbigt att fixa käk, äta och tugga 😆 det var en pärs att göra min frukost idag (2 mackor med leverpastej & gurka) men går bättre att äta så hoppas på vändning.

Har för övrigt varit ovanligt trött i ca en vecka. Har ni som också känt problematik känt er extra trötta?
 
Detta har jag nu gjort två omgångar av sedan jag läste det. Kryddar med salt, peppar och sambal. Vilken livräddare när man bara inte orkar laga mat! Tack för tipset.
Vill du ha en liiite mer avancerad men plättlättare variant köper du denna påse som finns på coop, men liknande finns på willys
https://res.cloudinary.com/coopsver...rogressive,q_90,c_lpad,w_660,h_660/335333.jpg

Skitgott! Jag varierar mig mina lata dagar mellan att steka upp det i köttfärs och krydda med sambal som du säger, eller tex med paprika och oregano, eller att steka upp det och blanda ner/äta med snabbnudlar med grönsakssmak.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid haft svårt att få i mig frukost, och hoppat över det i stort sett hela mitt liv med undantag för perioder där jag bestämt...
2
Svar
26
· Visningar
3 798
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
162 479
Senast: gul_zebra
·
Hästmänniskan skulle behöva hjälp och tips på matigt mellanmål mellan lunch och middag så man skulle orka till stallet direkt efter jobbet min...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 925
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp