Bukefalos 28 år!

Låg byrå 60cm bred.

FadeAway

Trådstartare
Ska vara i ett barnrum för förvaring av byxor och strumpor. Ca 3 lådor men inte för djupa lådor därav inte för hög. Tanken är att den ska tapetseras så liksom inget dyrt.
 
Vi letade låga byråer till barnens rum som har snedtak, de har flera modeller på Jysk. Inte den bästa kvaliteten på deras grejer men helt ok ändå, inte så dyra heller.
 
Inget på blocket och inget på facebooksidorna heller. Barnen är ett och tre och är svårmutade. Kollade närliggande loppisar idag utan fynd :(

Rast är både för hög och för bred.
 
Senast ändrad:
Du får bevaka Blocket och ha lite tålamod. Det kommer ju ut nya saker hela tiden. Även second hand-varuhus som Erikshjälpen och Kupan är värda att bevaka.
 
Det finns ju små lådor som man stoppar i de stora företagen lite bättre ordning. De använder jag

Ja men fortfarande för djupa lådor och för smal byrå. Rentpraktiskt är en 60cm byrå 50% större än en 40cm. Platsmässig gör det rätt mycket. :)
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
801
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 830
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp