Laga elstängselaggregat

T

trulla

Finns det någon som tar emot och lagar elstängselaggregat?Har tre stycken som inte funkar men inte blivit slängda ifall jag skulle få dom lagade.Vet att det fanns någon som tog emot för något år sen men minns inte var och vem.
 
Jag har lämnat mina i affären där jag köpt dem, sedan har de skickat dem vidare till sin leverantör som lagat dem. :)
 
Hade ett elstängsel aggregat som jag lämnade till återförsäljaren för rep. De upplyste mig att det aggregatet var så pass gammalt, och skulle bli så dyrt att repa, så det var jämförelsevis lika bra att köpa ett nytt.
Gjorde så, och är jättenöjd med både aggregatet och servicen jag får på den.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har åkt på feber med tillhörande ledvärk och brutal huvudvärk. Undviker gärna värktabletter men tog en för ett par timmar sen för att...
2
Svar
20
· Visningar
638
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 137
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 739
Senast: Mabuse
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 732
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp