Bukefalos 28 år!

Laghoppning

ellaj

Trådstartare
Hej!
Jag har några funderingar kring laghoppning.
Vad betyder Divition 1,2 och 3? Vad för höjder hoppar man då? Är det både för ponny och häst? :)
Hoppar man alltid någon typ av "divition" när man laghoppar? Tacksam för svar!! :D
 
Sv: Laghoppning

En del visningar men ingen som vill svara :) behöver inte vara svar på allt bara så jag hänger med i krokarna ;)
 
Sv: Laghoppning

Du kan gå in på ditt distrikts hemsida för att läsa mer om vilkja höjder som gäller :) Men här har det varit Div III 100 CM Div II 110 osv :) ( Häst ) Div I är högsta :) Ja det finns för både häst och ponny :)
 
Sv: Laghoppning

tack så mycket för svar, ja det ska jag allt göra :) Är det allltid Div när det kommer till laghoppning? :D
 

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
290
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 205
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
570
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp