Lågvattenmärke för närvarande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött, orkar inte ta tag i röran... försöker umgås med mor och far i alla fall. Mamma ska operera en fotled i veckan, så hon är också låg. Jag försöker lägga band på mig, förra veckan gick det inte så bra... :P

De som känner mig, tror mig säkert inte när jag berättar att "den vilda vargen" i mig, visade sig på ett inte så attraktivt sätt.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att något av de ekonomiska breven som skickats, återkommer med positivt svar inom en snar framtid... för november är redan på väg att bli en fattigmånad. Bilens bensintank har pipit ett par dagar, tror reservtanken är 6 liter. Jag tankade för 200 kronor idag, det blev 13 liter... Bilen kommer mest stå, nu när jag ändå är hemma, men om jag måste handla något otympligt som inte får plats på permobilen, eller så...

Jag vet ju att Försäkringskassan tar god tid på sig och jag är rädd för att skatteverket är likadan. Men fondmedel från regionen brukar vara snabba... eller var i alla fall det, när jag fick fondmedel till en dressyrweekend hos Hyckenberg för en herrans massa år sedan.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp