Lambourghini 1028

Koa

Trådstartare
Hej!
Fick idag tips om Lambourghini 1028 som hingst, men kan inte se att han skulle vara aktiv längre. (2018)
Är det någon som vet?
Det jag läst om honom verkar vara perfekt för mitt sto.
Är inte ute efter en högpresterande hingst eller nödvändigtvis fina linjer. jag vill få fram ett lugnt och stabilt föl (har ett supertrevligt sto) som jag tänkte behålla som hobbyhäst. vill så gärna föra vidare mitt stos härliga temperament.
 
Kontakta ägaren, det har tidigare åt gått att lösa ettstolicens för honom.

Har själv två uppfödningar efter honom som jag är väldigt nöjd med. De blev moderna i typen med välliggande bog, luftiga rörelser och hoppar gärna. Tyvärr är hingsten död efter en skada, stoet har jag kvar och hon är dräktig och hon ligger efter i utbildningen p g a en fraktur, därför är ingen av dem visad eller tävlad.
 
Tack snälla för ditt snabba svar!
Då måste jag bara kolla med dig om du vet vem som är ägare just nu?
Inte helt lätt att få fram på nätet...
Namnet jag hittat senast är Cecilia Vonasek, kan det stämma?
 

Liknande trådar

Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
546
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 759
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 923
Senast: inverterad
·
Avel Hej! Ska ev ta föl på min systers swb nästa år, hon är mer av den ganska breda o bastanta typen och 167 i mankhöjd, är själv 163 så har...
2
Svar
29
· Visningar
3 242
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp