Gör det! De vill hjälpa!Är redan sen med en hel del. Men bra tanke, ska kontakta dem och se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det! De vill hjälpa!Är redan sen med en hel del. Men bra tanke, ska kontakta dem och se.
Mindler, har lämnat ett sånt förhållande med. Fick prata med en psykolog som hjälpte mycketHur går man vidare? Satt på bar backe med hans skulder, tagna i mitt namn. Förutom det emotionella så är det praktiska tungt med. Fler som gått igenom liknande?
Inte bostadstillägg utan bostadsbidrag. Stor skillnad på de två.Du kan ha rätt till bostadstillägg. Är barnen gemensamma men bor hos bara dig har du också rätt till underhåll samt hela barnbidraget.
Har bytt BankID när jag lämnadeHar/hade han alltså tillgång till ditt BankID? Se isåfall omedelbart till att han inte längre kan komma åt det!!
Att använda någon annans BankID måste vara straffbart om det går att bevisa.
Tack fina du! Lång kö på psykolog här men det är nog värt att ställa sig i denMindler, har lämnat ett sånt förhållande med. Fick prata med en psykolog som hjälpte mycket![]()
Mindler är en app-psykolog, fick tid dagen efter jag sökte, kortare möten. Men bättre det än lång kö och ingen hjälp hos regionenTack fina du! Lång kö på psykolog här men det är nog värt att ställa sig i den![]()
Tack för tips! Ska kolla uppMindler är en app-psykolog, fick tid dagen efter jag sökte, kortare möten. Men bättre det än lång kö och ingen hjälp hos regionen