Lampa till jacka

MidnightSoul

Trådstartare
Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte till imorse lös när jag gick till jobbet och var svart när jag kom hem. Vart sjutton ska jag gå nånstans för att få tag på bra led lampor?
 
Den här har jag och jag gillar den. Behöver ladda den extremt sällan, och den har flera lägen, bl.a. ett som är rörelseaktiverat, så ifall man glömmer stänga av den så gör det inget.
Byt bara ut kedjan till något stadigare först, för den går fort av.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20231215_111138_Chrome.jpg
    Screenshot_20231215_111138_Chrome.jpg
    45,8 KB · Visningar: 16
Den här har jag och jag gillar den. Behöver ladda den extremt sällan, och den har flera lägen, bl.a. ett som är rörelseaktiverat, så ifall man glömmer stänga av den så gör det inget.
Byt bara ut kedjan till något stadigare först, för den går fort av.
Kan köra på hållarna som dom gamla har så det gör ingenting :)
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 945
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 451
Senast: Hedinn
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Sirap
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 295
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Inredningstråden, del 2
  • Jag gpr sönder

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp