Idag blir det en lång dag på jobbet. Arbetsledaren är ledig och jag jobbar på egen hand. På morgonen vattnade jag blommor men nu är det bara ogräsrensning på schemat. Så det blir typ 6 timmars krypande på olika ställen.

Jag vill hem.
 

Tycker det låter mysigt. :) Bra knäskydd, redskap och handskar och en bra podd/musik i öronen så är ju ogräsrensning riktigt gött.
Jag tycker det är långtråkigt och kroppen gillar inte att stå på knä. Några lurar har jag inte och mobilen skulle nog inte klara en dags lyssnande. Batteriet skulle ge upp.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det har åter blivit mörkt. Det suger verkligen när det blir mörkt så tidigt. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Förvisso...
2
Svar
20
· Visningar
1 621
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag både vill och inte vill gå till jobbet jag både vill och inte vill bry mig Men jag tror jag bryr mig för mycket och hur lär man sig...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: escodobe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det luciamorgon, med luciatåg på TV och massor av luciatåg, runt om i städer, kommuner och facebookflöden, trots att spam om...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag är inte medveten om hur jag, vecka för vecka, blir mer och mer dyster och inåtvänd. Inte förrän en kollega påpekar det och jag inser...
Svar
4
· Visningar
632
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp