Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Lång tid av tystnad

A

Antti

Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?

R

Rufsan.

Sv: Lång tid av tystnad

Antti skrev:
Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?

Ja du menar att du tycker det är dags att du gör comeback här eller? :D
Ja ärligt talat är det lite väl tråkig och snäll stämning och det är ju inget som jag är känd för att tycka om :p

Sv: Lång tid av tystnad

Men du, har du inte hört talas om den nya design-trenden då man gör barock stil i modern tappning och de försöker komma på ett namn på vad det ska kallas? ;)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5931 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Relationer Luddig rubrik, men visste inte hur jag skulle skriva. Tänk er följande scenario : Du har en vän sedan 20 år tillbaka, ni har tidigare...
Svar
11
· Visningar
1 071
  • Artikel
Dagbok De senaste dagarna har varit så svarta. Inte bara vädret utan psyket. Jag får kämpa ordentligt för att inte helt tappa det och bara...
Svar
0
· Visningar
201
Småbarn Sonen har tidigare gått hos dagmamma men av olika anledningar så har vi nu bytt till kommunal förskola. Bytet har gått över förväntat...
2
Svar
26
· Visningar
1 911
  • Artikel
Hästnyheter Andraplatsen i helgens fyrstjärniga GP-tävling var precis det formbesked Niklas Lindbäck ville ha. – Terrängmässigt var det långt bättre...
Svar
0
· Visningar
66

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar