Långt hår - fint ibland visserligen men alltid i vägen...

Nu saknar jag verkligen en WOW-reaktion! Det är nog bland det vackraste hår jag sett. :heart Vackraste som i längsta vackraste, det finns ju många andra fina varianter, men ditt är maffigt
 
Jag har mitt utsläppt så mycket det går. Dock på jobb, jobbintervjuer och ibland när jag får infall så sätts upp i hästvsans så inte ska va ivägen framförallt vid arbete.
Blir aldrig länge mer än bit nedanför skuldrorna :meh: , sen inte tjockt och har ibland ett ställe kan bli en tova mer än resten av håret, måste borsta dagligen annars ser ut som hejkomochhjälpmig.
Vann inte lotto i genetiken. Låter min mamma sitt hår växa utblir tjockare och längre än mitt, syrrans växer som ogräs med men vet inte om får längre än mig, hon ger upp och klipper när blir för mycket för henne. Ändå är hon avundsjuk på mitt långa hår 😅
Pappa är rödblond och lite lockar, kunde inte fått lockarna åtminstone? Nope :meh:
Mamma är svarthårig (ingen utländsk härkomst), resultatet blev jag fick nått mitt emellan x)

Bästa bilden jag hitta, ser ut som håller katten förjävligt x) (så ingen kommentar på det, höll så bra det gick), höll henne några sekunder trots det visar hon tydligt på bilden vad hon tycker. Snabb bild för jag tog för jämföra, äldre bilden är samma katt och jag.
79236285_10220693990210039_3812435004558934016_o.jpg
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 822
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 658
Senast: Rie
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 243
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig...
2
Svar
37
· Visningar
5 779
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp