Längtar..

Sv: Längtar..

Jodu!! Vi lär få sätta upp tält och ha stora värmefläktar på vid vattnet är jag rädd!! Jag måste bara lära mig att "åka häst".....låter kanske inte så svårt men jag lovar att det är det verkligen!!! Särskilt när fartmonstret sätter fart från punkt A.....jösses va det går!!:eek:

Blir kanske dressyrtant innan våren är över!!!:;)

Va roligt det ser ut när vattnet trycks upp ur skydden på första bilden :rofl: , eller vad som nu händer ;)

Blött blir det i alla fall!!:) Jag tycker bilden är så himla levande just för att vattnet skvätter som det gör!! Sen som sagt gick det ju lite för fort....men jag bestämde inte särskilt mycket kan jag ju säga:angel: -hon blir sur om man tar för mycket i henne!!

Oj, tack, tack! Inte varje dag jag får så fina, proffsigt, insatta bilder speciellt till mig :angel: :bow:

Den första var riktigt tuff, det går så fort så den tar med sig vattnet upp:D

Fina bilder på vattenhindret! Själv önskar jag att jag kunde ha råd att köpa en ny kamera och fota en massa... Eller råd har man väl, men jag lägger pengarna på annat :)

är de där trossnäs bana ???+ tycke rjag känner igen mej från fälttävlanstiden..
om de är trossnäs så kan jag säga att de är den finaste banan ja ridit.. helt underbar

Haha :D

Och jag måste snarare lära mig att ge fan på vad jag vill och inte ge honom en chans att tveka... måste nog bli lite modigare :angel:

*jag kan flyga, är inte rädd, jag kan flyga, är inte rädd* :smirk:

Ja, det är Trossnäs bana!! Kul att du gillade den:) Eftersom det är hemmabanan så blir man stolt över berömmet!! Det jag tycker särskilt mycket om med vår bana är att underlaget i terrängen alltid håller, det blir nästan bättre om det regnar lite så att sanden "sätter sig"! (Men som det skrivits om i tidigare trådar, då håller inte gräsbanan till hoppningen så bra....allt har en baksida -så sol är nog bäst!!)

Kul med en tråd i positiv anda!! Jag tycker vi håller fast i denna och ger varandra beröm och feedback-tänk va farliga vi "Bukefalisterna" blir till våren....Fullpumpade med självförtroende och energi!! Mental träning på Bukefalos, billigare kan det inte bli!!:banana:

Som sagt....jag är inte rädd, jag kan flyga!!!!.........(men jaktplan :eek: ....nja inte vet jag.....6-åringen går liksom lite saktare!!)

Härlig bild på första uppfödningen:
Winniewaregems.jpg

Och en på stallets nuvarande favorit:
ovedMister.jpg

Lite bidrag från mig då.

Träning hemma på Udden
busan0058.jpg

Träning igen
busan0139.jpg

Debutant på Udden
busan129.jpg

her er noen bilder fra meg:)
nedhoppcolettetune.jpg

sprang tävling
karnaogcolette.jpg

fälttävlan hoppning
coletteellingsrud.jpg

terreng
steinsethstokkmgrft.jpg

og noen av meg og ponnien min=)
terrengstuss.jpg

terrengjessheim.jpg

og tävling.... elsker dette bildet
touchopphoppvann.jpg

Åh har tittat på alla era fina bilder och har en blandning av skräck och vilja att rida terräng igen. Men jag kan lugnt meddela att så självsäkra som era hästar ser ut ser inte min ut när hon hoppar.

Apo

kan ju inte annat än att dra efter andan... jisses vad fin han e Mister... önskar man hade pengar att punga ut... vill ju ha:love:

Fullblod skrev:
kan ju inte annat än att dra efter andan... jisses vad fin han e Mister... önskar man hade pengar att punga ut... vill ju ha:love:

Då vänder jag på det och svarar; ja, han är kanonhärlig, önskar man hade så mkt pengar så man kunde behålla honom oavsett vilka bud man får. ;)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
809
Senast: Unafraid
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 614
Senast: Stergo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 217
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 433
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka