Lantkompaniet VOSS farming

Kicki081

Trådstartare
Nån som har handlat av Lantkompaniet och deras produkter från VOSS farming? Erfarenheter av kvalité och leveranser? Hittar inga recensioner alls...
 
Nån som har handlat av Lantkompaniet och deras produkter från VOSS farming? Erfarenheter av kvalité och leveranser? Hittar inga recensioner alls...

Jag har beställt därifrån för någon månad sen (gjorde det på vinst och förlust, jag hittade heller inga recensioner).

Jag hade inga problem alls vare sig med beställningen, leveransen eller betalningen utan allt gick snabbt och smidigt :) .
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Milene
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
341
Hemmet Är det nån som har en sån? Den billiga alltså. Hittar inga recensioner alls, typ, frågan är väl mest om billigt alltid är uselt?
Svar
2
· Visningar
457
Senast: MissFideli
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
786
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp