laptop med TV-out....

Status
Stängd för vidare inlägg.

tindra

Trådstartare
ska köpa mig en i slutet av månaden.. kollade lite på en fijutsu simens från siba .. runt 8000:- .. intel duo 2 core och tja, resten var helt enkelt det bästa vi kunde hitta bland laptops i den prisklassen..

hårddiskstorleken är inte väsentlig .. ska köpa till en extern för lagring m.m .. men problemet med datorn som jag + lillebror tyckte var perfekt var att det inte är något TV-out på den.. tanken är ju att jag ska kunna använda den som dvd-spelare med eftersom jag inte har någon.. (känns onödigt med ytterligare prylar när jag har alla sladdar osv)..

så.. tja om ni har nått att rekommendera så shoot.. :D

vill helst ha processor från Intel,dvd-r brännare och med ok minne, tv-out, det är väl det typ.
 
Sv: laptop med TV-out....

såg nu en låst tråd på laptop-ämnet så får be om ursäkt till kära moderatorerna för att jag inte ser mig omkring innan jag brer ut mig i ett redan rätt brett och välfyllt forum.. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
711
G
IT & mobiler Nu i fleera måndader har jag haft planerna på att skaffa mig en laptop men jag kan i princip ingenting om vad som är bra och dåligt...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp