Låsa funktion?

Susan

Trådstartare
Finns det möjlighet att spärra funktionen
"Hitta fler inlägg av användare" ( mig då givetvis i detta fallet)

Motiveringen är att inte dra in andra diskussioner i fel sammanhang - för husfridens skull

jag har tänkt på detta länge, av flera skäl

I bland vill man bara diskutera "rosa små blommor"
 
Sv: Låsa funktion?

Förstår igentligen inte problemet??

Nu kommer ju samtliga 42.600 Bukemedlemmar att rota igenom alla dina inlägg ;)

AM
 
Sv: Låsa funktion?

:rofl:

Ja man får ofta motsatt effekt än vad man tänkt

Propblemet är stalkers - just nu är det lugnt, men anledningen att jag bytte nick var just dessa stalkers som just följde mina inlägg, och poppade upp där de aldrig brukade vara annars, bara för att de blivit irriterade en gång i forntiden. och då bara måste ösa galla över mig i alla möjliga och omöjliga sammanhang

och som mitt första inlägg påpekar så kan det bli i helt fel sammanhang och trist för andra användare

De var inte vanliga bukare jag menar givetvis, utan sådana som lite då och då blir bannade av någon anledning :angel:

Alla är välkomna att läsa hur mycket de vill :laugh:

Det är det trista humöret i fel sammanhang jag är less på ;)

Jag troor att det är samma humör som de blir bannade för, men det kan ju bara faderator svara på

(eftersom du mer eller mindre undrade vad problemet var)

Däremot har jag fått the message att det inte låter sig göras. jaja försöka duger :laugh:
 
Senast ändrad:
Sv: Låsa funktion?

Hur många är de?
Om det är säg två kanske du kan ha dem på din ignoreralista bara?
Så ser du i alla fall inte vad just de skriver för dumheter?
 
Sv: Låsa funktion?

Nej det går inte. Men om man har ändrat sej om saker som man inte längre vill stå för att man har skrivit eller så, är det ju bara att tala om att man ändrat sej, om nån skulle vara ful nog att påminna om det man skrivit förrut:idea:
 
Sv: Låsa funktion?

Nej det går inte. Men om man har ändrat sej om saker som man inte längre vill stå för att man har skrivit eller så, är det ju bara att tala om att man ändrat sej, om nån skulle vara ful nog att påminna om det man skrivit förrut:idea:
:rofl::bow:

Ja vill man inte stå för vad man tidigare har skrivit kan man ju se till att tråden tas bort helt o hållet:idea:
 
Sv: Låsa funktion?

Propblemet är stalkers - just nu är det lugnt, men anledningen att jag bytte nick var just dessa stalkers som just följde mina inlägg, och poppade upp där de aldrig brukade vara annars, bara för att de blivit irriterade en gång i forntiden.


Det var nytt. Stalker=person med annan åsikt än Susan.

Motiveringen är att inte dra in andra diskussioner i fel sammanhang - för husfridens skull

Väldigt ofta är det du själv som ser till att dra in "andra diskussioner" i diskussionerna.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 961
Senast: Barbabelle
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 534
Senast: Nahar
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 257
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp