"Låsa" upp dator!

alice

Trådstartare
Våran dator vi har på jobbet är kontrollerad av ett lösenord och användarnamn. Nu har vi bytt lösen men kommer inte längre in i datorn. Den säger att det är fel användarnamn, domän eller lösenord. :crazy: När vi bytte lösenord hade vi inte det gamla eftersom det inte behövdes. Det gick att byta lösenord ändå. Är det någon som vet hur man gör??? Finns det någon som vet om man kan hitta lösningen på internet? Operativsystemet är Windows NT 4.0.

//Alice
 
Sv: "Låsa" upp dator!

Finns verktyg för detta (från NT till XP), men jag vet inte om jag vill lämna ut det, det kan ju missbrukas rätt kraftigt!

Alternativt får man ringa Bill:s grabbar, men då kostar det nog en slant!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 148
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 915
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vill verkligen inte gnälla. Jag vill inte skriva att jag jobbat fem veckor på mitt nya jobb och vantrivts mest hela tiden. Att det...
Svar
10
· Visningar
1 704
Senast: Aviello
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 653
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp