Laserbehandling av hår??

karlsson92

Trådstartare
Jag har tröttnat på att raka mig där "nere". Oavsett om jag rakar, pincettar eller vaxar blir det inåtväxande hårstrån och skav :( Även när jag inte rakar kan jag få inåtväxande hårstrån ich jag är så otroligt trött på det.

Jag testade att lasra en gång (alltså endast ett tillfälle) på klinik och märkte stor skillnad direkt.. Pga flytt blev det bara en gång.. Nu efter tre år vet jag inte om det är så stor skillnad längre. Detta får mig att undra om det verkligen är permanent? Eller var det art jag bara gjorde en behandling som var felet?

Hur har det blivit för er som lasrat? Hur länge är det sedan ni lasrade och har håret kommit tillbaka? Hur många behandlingar gjorde ni?

Det är ju dyrt men visst kan jag tänka mig att lasra en hel behandling (5-7 gånger) nu om håret håller sig borta med en enstaka "upputsande" lasring per år men jag vill inte behöva lasra en hel behandling på 5-7 gånger per år för att hålla håret borta...

Någon som har testat att lasra hemma? Hur fungerade det och vad använde ni?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 913
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har sedan tonåren velat ha på mig bikini med "vanlig" skärning när jag badar, men känner mig inte bekväm med synligt hår utanför...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 002
Senast: Gandalf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp