Låt oss drömma...

Nahar

Trådstartare
...att pandemin är över. Du kan inte smitta någon, och ingen kan smitta dig. Imorgon släpps alla restriktioner i hela världen. Vad gör du?
 
Jag är nog en ganska tråkig människa, och hade inte gjort något speciellt alls. Framför allt inte befunnit mig där det troligen är andra människor.
Hade nog varit trevligt att hälsa på min gammelmormor, men eftersom att hon endå inte vet vem jag är känns det inte så viktigt.
 
Jag skulle gå till frisör och barberaren. Jag vet att jag kan göra det nu med men jag lider inte så mycket av att vara långhårig och skäggig så jag väntar. Sen vet jag inte, mitt liv är ganska lugnt vanligtvis också så det har faktiskt inte varit några jättestora förändringar för mig.
 
Jag kramar mina vänner! Allihop, speciellt de i riskgrupp som jag knappt sett på ett år. Gärna en filmkväll där alldeles för många försöker knö ihop sig i samma soffa. Sen bokar jag tågbiljetter ihop med en kompis och åker ner till Centraleuropa, sitter på fullsatta caféer och restauranger och är inte rädd för att folk andas åt mitt håll.
 
Åka hem till mamma och tag i rensa saker. Sen sälja saker på loppis och förhoppningvis bli av med en hel del! Precis det jag skulle göra innan pandemin och alla restriktioner kom :meh:
 
Tar husbussen och aker till Arizona dar jag halsar pa vanner, sedan vidare till New Orleans dar jag stannar nagra dagar for att botanisera i Cajun restauranger. Darifran tar jag mig till Florida och halsar pa son och sonhustru, besoker gamla favorit platser, och later hundarna leka pa beachen. :love:

edit: och bestaller flygbiljetter till Sverige for sommaren. ❤️

Men forst ringer jag min frissa ... det borjar bli lite lojligt hur mitt har ar ... men jag vill inte ha nagon som flasar mig i nacken da jag inte har nagot immunforsvar alls just nu.
 
Bjuder hit alla nära och kära och umgås och kramar dem. Sen drar jag och sambo till värmen och ligger och slöar vid havet och dricker drinkar!
Köper gärna lite nya kläder också innan I BUTIK och provar hej vilt.
 
Packar in barnen och åker till mamma. Hälsar på särbons mamma och bror. Går ut och äter på Pescadores och går på loppis.
 
Ordnat en ordentlig begravning för pappa. Nu hoppas jag på att det går att ha någon lagom stor samling utomhus till våren (När vädret är lite bättre) för någon typ av avskedsceremoni :(

När det väl var gjort så skulle jag vilja klättra med vänner igen, kunna sitta flera vänner i grupp och diskutera hur man bäst löser olika problem, kunna umgås med de som pga pandemin inte kunnat/vågat ta sig till klättringen på många månader. Sedan skulle jag resa för att hälsa på vänner och släkt också.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Om någon i familjen har misstänkt ringorm, ska övriga familjemedlemmar stanna hemma då tills man har besökt läkare och fått provsvar...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag har under en längre period kännt att jag har tappat bort den person som jag vill vara och vad jag vill med mitt liv. Alltså det...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag har så mycket tankar, drömmar och idéer. Känns nästan lite jäktigt stundtals att hinna med att göra dessa till verklighet. Men nu...
Svar
0
· Visningar
461
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 728
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp