Låten vi inte kan komma på!

Pathmaker

Trådstartare
Har ett litet problem.
Min kompis och jag sitter här och klurar men kan inte komma på det. Hon minns en låt som hon försöker hitta, men jag har ingen aning vilken hon menar och det är svårt att komma på för min del. Beskrivningen jag har fått lyder såhär:
En låt som var jättepoppis under antingen sent 80-tal eller under 90-talet någon gång. I videon är det en tjej som står i en glasbur och sjunger. Kompisen trodde att det glasburen kanske stod på en savann men var inte säker. Tjejen som sjunger har stor mun.

Det är det vi vet :P är det någon som har en jäkla aning på vad det kan vara?
Länka gärna förslag om ni hittar något!
 
Sv: Låten vi inte kan komma på!

Säker på att det är en tjej? I videon till Michael Jacksons Black or white så är de ute på en savann delvis.
 
Sv: Låten vi inte kan komma på!

Tjej och savann får mig att tänka på Janet Jackson - Together again. Ingen glasbur, dock.
 
Sv: Låten vi inte kan komma på!

Det är väldigt svårt att förklara, då jag vet att den har gått på T.ex VH1, men aldrig tänkt på vad den heter.
glasburen är ungefär en sån som finns på djurparker, där det kan finnas t.ex reptiler och grejer...Är rätt säker på att hon är rödhårig, och jag har för mig att hon har något djurprint på kläderna...Savannen är jag alltså inte helt säker på...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 564
Senast: Tofs
·
Tjatter Nu kommer en sån här "hjälp mig komma på låten"- tråd. Jag har funderat sedan i går kväll och behöver nu hjälp och tips. Hörde den på...
2
Svar
27
· Visningar
2 845
Senast: laetificat
·
Äldre Jag är en kvinna på 40 år som heter Hanna. Jag är 164 cm lång och väger 75 kg. Jag har brungröna ögon och askblont hår. Jag har glasögon...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 728
Senast: Skorpion76
·
Tjatter Okej, jag har funderat på detta av och till ett tag nu, men hittar inte vad denna låten heter och kommer inte ihåg någon text direkt...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: AmyPond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Hyra ut rum i lgh?
  • Boräntorna

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp