Bukefalos 28 år!

Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

flugskit

Trådstartare
Precis som rubriken lyder så behöver jag ett låtredigeringsprogram.. Ett sånt som man kan korta ner och klippa ihop låtar i..

Någon som vet vad ett sådant program kan tänkas heta?
Är i akut behov :D Haha.
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Cool Edit är ett ljudredigeringsprogram som är jättebra! Min sambo använder det mycket i sitt musikskapande! DÄr kan du klippa ner låtar oc klippa ihop å sånt!
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Jag har använt mig av Sound Forge en hel del under min tid som hobbymusiker. Kanonprogram!
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Cool Edit är lättare för amatörer att förstå så jag skulle rekommendera det framf ör andra.. och det ar allt du behöver. MEn det är säkert en smaksak!
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

:rofl: Är dom gratis..?
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Jag gillar Audacity

Gratis och trevligt ljudeditor
 
Sv: Låtredigeringsprogram? Hellllllp!

Audacity har jag provat, det var väldigt enkelt att förstå sig på. Perfekt för mig! Jag tycker det var lite FÖR simpelt, vill ha lite mer finesser.. Lite "grövre" program, eller hur man kan uttrycka det..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 702
Senast: MML
·
Skola & Jobb Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 270
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
466
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp