Lauries Crusador xx

W

waju3_

hejsan !
har precis köpt en unghäst från tyskland som ska bli min tävlingshäst. Den är 4 år och kommer från avelsförbundet Westfahlen. Den är väldigt lätt i modellen rör sig bra med en bra galopp och hoppningen är hennes starka sida. Undrar nu lite grann om stammen på henne. Henne pappa heter Lamedon och är efter Lauries Crusador xx vad har dessa hingstar gjort ? vad är dom avlade för vad har dom lämnat mm ?
och på mammans sida så är det Diamantino och Dunhill H vad har dessa lämnat och så...

Vill ha så mkt informations som möjligt.:banana:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 339
Senast: liiinnea
·
Avel Följande hinstar blev Gekört (godkända) Nr. 01 United Nations xx (Lauries Crusador xx - Fierant xx) Nr. 02 Touch my Heart (Herzruf -...
Svar
2
· Visningar
1 455
Senast: KickiH
·
Avel har 2 ston jag ska betäcka i år....beslutsångest... ena stoet är 2 år E: Cardento-Cortus. Hon är enormt stor, redan 170 cm och har...
2
Svar
27
· Visningar
3 990
Senast: pastejja
·
Avel Ja, nu så ska vi få hem vårat SWB-sto från fodervärden sådär lite hastigt, och funderar på vad vi ska ta oss till med henne. Först och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 179
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp