Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Lauries Crusador xx

W

waju3_

hejsan !
har precis köpt en unghäst från tyskland som ska bli min tävlingshäst. Den är 4 år och kommer från avelsförbundet Westfahlen. Den är väldigt lätt i modellen rör sig bra med en bra galopp och hoppningen är hennes starka sida. Undrar nu lite grann om stammen på henne. Henne pappa heter Lamedon och är efter Lauries Crusador xx vad har dessa hingstar gjort ? vad är dom avlade för vad har dom lämnat mm ?
och på mammans sida så är det Diamantino och Dunhill H vad har dessa lämnat och så...

Vill ha så mkt informations som möjligt.:banana:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5528 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel har 2 ston jag ska betäcka i år....beslutsångest... ena stoet är 2 år E: Cardento-Cortus. Hon är enormt stor, redan 170 cm och har...
2
Svar
27
· Visningar
3 518
Avel vad tycker ni att följande häst är värd i avelsynpunkt?! Sto född -98, e Cortus - Ceylon - Pompe - Hurricane xx. Tillhör stofamilj 5...
Svar
4
· Visningar
890
Avel Jag bestämde mig tillslut för att köpa balt-stoet jag velat om i en månad. Mamman har lämnat hopphästar (en som gått 160 hoppning...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 828
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
36 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar