Bukefalos 28 år!

LC.LB.LA???

A

annizz

hejsan, LC är väl det lättaste? var hittar man alla program vad betyder det när det står LA/LB till exempel?
 
Titta på den allra översta tråden här på forumet, där finns länk till alla (?) dressyrprogram :)

Och ja, LC är det lättaste av de "vanliga" dressyrprogtammen.
 
När det står LA/LB i en annos tex betyder oftast LA dressyr och LB hoppning det är då det den hästen är utbildad till :)
 
LE er det aller letteste, men brukes kun til handicappede. Deretter er det LD - som er skritt og trav, og så LC som er skritt, trav, galopp og bøyde spor. :-)
 

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Sirap
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: hamilton1
·
Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp