Lchf- hur snabbt har ni märkt resultat?

Mirre

Trådstartare
Ni som använt er av LCHF för att gå ner i vikt, när har ni börjat märka resultat?
 
Ni som använt er av LCHF för att gå ner i vikt, när har ni börjat märka resultat?
Jag körde stenhårt i 2 månader, gick inte ner ett gram. Men jag hade bara lite jag ville gå ner, och läste sen någonstans att då kanske inte lchf är bästa metoden då man typ hamnar på sin idealvikt med den? Ingen aning om det stämmer men det verkar inte ha funkat på mig iallafall, om man inte skulle behövt hålla på ännu längre..? Jag gav upp då iaf. 🙈
 
Om jag är strikt går jag ner. Men jag mår väldigt bra av "dieten" och försöker äta så nära det går till vardags. Inte i syfte att gå ner i vikt, utan för att jag mår bättre på lchf-inspirerad kost.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag gjorde en bodyscanning i dag Resultatet Weight 74.1 kg (72.8 kg) +1.3 Skeletal muscle mass 27.9 kg (27.7 kg) +0.2 Percent body fat...
Svar
5
· Visningar
771
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
274
Senast: MCP
·
Kropp & Själ För ett år sedan ca slutade jag äta gluten. Jag har inga uttalade problem när jag äter det förutom allmänt känslig mage och tendenser...
Svar
13
· Visningar
1 232
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp