Leif blev hästbiten mot sin vilja

När jag läste rubriken trodde jag han blev biten av hästen mot sin vilja
 
Det blev faktiskt vi med i mogen ålder, :D vi hjälpte sonen och svärdotter att hämta deras fd travare, och det sa klick!!.
Fast ska jag vara ärlig så var det gubben som började att tjata, och samma dag var vi blvande hästägare till en liten shettis/russ hingst, 1 månad senare köpte vi häst nr 2 ett NF sto som jag börjat rida, nu är häst nr 3 planerad.
Härligt att det är så många äldre som rider :rofl:
Så nu har ungarna och jag snart varsin häst och en gubbe som hjälper till varje dag :bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Vestmanlands Läns Tidning) I går kväll presenterade ledningsgruppen för program Strömsholm sitt arbete under de senaste två åren. Nu...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Vestmanlands Läns Tidning) Jag har också varit en sådan där hysteriskt hästintresserad tjej. Eller egentligen är jag nog det...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Vestmanlands Läns Tidning) I går var Henry Chu från Hjärnkontoret i Strömsholm för tv-inspelning. 10-åriga Caroline Ottehall lärde...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (VLT) 156 nya jobb har skapats i Strömsholm under de nästan 6 år som program Strömsholm har pågått. Det visar en ny utvärdering som...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp