Vadå? Inomhuslekparken för barn? Jag har besökt ett som passar in bland dina stjärnor och visst är det roligt men du får nog kamouflera dig med barn i så fall.
 
*e** lekland, nån som varit där? Är det bra?
Leos lekland har vi varit på, det finns ju flera men bara det nära oss.
Barn betalar inträde, inte vuxna. En vuxen måste hålla koll på barnet, typ, blir ju svårare ju äldre de är, jag kan inte längre hålla reda på min femåring 100% (följa efter i alla ruschkanor osv) han försvinner.

Jag tycker de är väldigt kul, tränar koordination och balans och klättring och motionerar barnet en mulen dag :D tidigare tog jag det som motion själv också men som sagt nästa gång blir det väl kaffe och en bok. Rekommenderar det starkt till barn men bara till vuxna som har barnasinnet kvar och klarar hög ljudnivå ;). Klart värt att uppoffra sig lite för ibland även om man hatar det.

Gissar att vilket lekland som helst som är stort är kul för barn. (tror inte vuxna utan barn är välkomna att leka i de flesta)
 
Leos lekland har vi varit på, det finns ju flera men bara det nära oss.
Barn betalar inträde, inte vuxna. En vuxen måste hålla koll på barnet, typ, blir ju svårare ju äldre de är, jag kan inte längre hålla reda på min femåring 100% (följa efter i alla ruschkanor osv) han försvinner.

Jag tycker de är väldigt kul, tränar koordination och balans och klättring och motionerar barnet en mulen dag :D tidigare tog jag det som motion själv också men som sagt nästa gång blir det väl kaffe och en bok. Rekommenderar det starkt till barn men bara till vuxna som har barnasinnet kvar och klarar hög ljudnivå ;). Klart värt att uppoffra sig lite för ibland även om man hatar det.

Gissar att vilket lekland som helst som är stort är kul för barn. (tror inte vuxna utan barn är välkomna att leka i de flesta)
Åh är det gratis :D. Om jag går dit så är det väl ingen som märker om jag har barn där eller inte. Jag kan ju gå omkring där och låtsas passa glinen samtidigt som jag åker nån attraktion ;). Men vad har dom för grejer att koordinera balansen med? Får man skjuta med vattengevär på andra:bump:
 
Åh är det gratis :D. Om jag går dit så är det väl ingen som märker om jag har barn där eller inte. Jag kan ju gå omkring där och låtsas passa glinen samtidigt som jag åker nån attraktion ;). Men vad har dom för grejer att koordinera balansen med? Får man skjuta med vattengevär på andra:bump:
Det Leos jag var på sist skjöt med mjuka bollar i ett inhägnat utrymme.klättervägg modell light finns ofta. Rutchkanor (bland annat en där man åker i däck, jättekul!), studsmatta osv. Kolla lite på YouTube. Det finns rätt många videos.
 
Åh är det gratis :D. Om jag går dit så är det väl ingen som märker om jag har barn där eller inte. Jag kan ju gå omkring där och låtsas passa glinen samtidigt som jag åker nån attraktion ;). Men vad har dom för grejer att koordinera balansen med? Får man skjuta med vattengevär på andra:bump:
Åh vad roligt om du går dit och börjar skjuta på alla barnen... :devil:
 

Liknande trådar

Samhälle Förvånas högligen att Leos Lekland höjer priserna under Eid, trots att de inte är röda dagar enligt svensk almanacka. Ett klart fall av...
2
Svar
22
· Visningar
2 511
Senast: sjoberga
·
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 293
Senast: Motacilla
·
Övr. Barn Hej allihopa! Behöver hjälp. Har fullständigt ångest över dotterns kalas. Framförallt vilka vi har bjudit. Dottern fyller 6 år och har...
Svar
11
· Visningar
2 519
Senast: YaHilweh
·
Hemmet Vill ha en snöslunga för mindre yta, men vill inte slåss med nån bensinmotor. Är det nån som har erfarenhet av batteridrivna snöslungor...
Svar
7
· Visningar
503
Senast: ylvali2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp