Leksak till 8 månaders barn

parellikusken

Trådstartare
Mitt brorsbarn är nu 8 månader och jag tänkte köpa en leksak till honom. Han håller på att få tänder och stoppar allt i min, så självklart något som är ofarligt för det.
Tänker min något från Brio eller liknande, något i trä i alla fall.

Någon som har tips?
 
Just för bitandet hade sonen en sån här, naturligt material 🙂
Fast kanske inte klassas som leksak förstås...
DAB72B45-CC38-4DBF-A2CC-6A9AFF40087E.jpeg
 
Finns en jättesöt butik som heter Little Eco som har superfina leksaker.
De har kategoriserat utefter ålder på hemsidan, på +1 år finns en aktivitetskub som jag kikat på flera gånger 🙈

Köper mycket presenter därifrån och har önskat oss en del till vår pojkes dop också 😍
 
Mitt brorsbarn är nu 8 månader och jag tänkte köpa en leksak till honom. Han håller på att få tänder och stoppar allt i min, så självklart något som är ofarligt för det.
Tänker min något från Brio eller liknande, något i trä i alla fall.

Någon som har tips?
Ett träpussel med stora tjocka pusselbitar.
 
Mitt brorsbarn är nu 8 månader och jag tänkte köpa en leksak till honom. Han håller på att få tänder och stoppar allt i min, så självklart något som är ofarligt för det.
Tänker min något från Brio eller liknande, något i trä i alla fall.

Någon som har tips?
Mitt barn (snart 8 mån) tycker bäst om vår ballongvisp 🙄,men är oxå förtjust i böcker där man kan känna på saker.
 
Min mamma tjatar forfarande om att min favorit som liten var en vaskpropp med kulsnöre som jag gick och svängde med. Hon har redan köpt en sådan till min son på två månader 😂
Var glad att du bara höll dig till att svänga med vaskproppen. Min kompis dotter kom svängandes med mammas vibratorägg... Hon hade hängt den så fint i sladden runt halsen och ville INTE lämna tillbaka den till sin mamma... Mormor (med dålig koll på sexleksaker) var också närvarande och undrade vad det var för konstig leksak som ungen hade fått tag på. :D
(Sorry för OT!)
 
Var glad att du bara höll dig till att svänga med vaskproppen. Min kompis dotter kom svängandes med mammas vibratorägg... Hon hade hängt den så fint i sladden runt halsen och ville INTE lämna tillbaka den till sin mamma... Mormor (med dålig koll på sexleksaker) var också närvarande och undrade vad det var för konstig leksak som ungen hade fått tag på. :D
(Sorry för OT!)

Haha!
På samma tema höll en kompis barn en liten show och sjöng när jag, min man och ett annat par var bjudna på middag.
Till mikrofon höll de i varsin dildo/vibrator 😂
Vi var rätt sällskap att råka ut för den situationen dock.
 
Mitt brorsbarn är nu 8 månader och jag tänkte köpa en leksak till honom. Han håller på att få tänder och stoppar allt i min, så självklart något som är ofarligt för det.
Tänker min något från Brio eller liknande, något i trä i alla fall.

Någon som har tips?
Ska du förbi södra delarna av sthlm finns det en supertrevlig butik som riktat in sig på sådana grejer som jag kan tipsa om.

Annars har det varit poppis här med pussel med stora bitar i trä, helst knoppussel med någon liten ruta med spännande material i varje bit att känna på också.
 
Ska du förbi södra delarna av sthlm finns det en supertrevlig butik som riktat in sig på sådana grejer som jag kan tipsa om.

Annars har det varit poppis här med pussel med stora bitar i trä, helst knoppussel med någon liten ruta med spännande material i varje bit att känna på också.
Bor i Göteborg, men tänkte åka till Stockholm om någon månad. Så tack för tips!
Barnet går igenom en tuff fas nu där han knappt sover och bara gråter, så han behöver kärlek och presenter. 😍😅
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 227
Senast: Madalitso
·
Övr. Barn ...så skulle jag inte låta barnet använda skärmar förrän det kunde läsa. I verkligheten var hon tre veckor gammal första gången vi...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 566
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 913
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag har tänkt att det inte behövs, att hon är för liten för att kunna förstå och att det är bäst om hon bara får flyta med. Såklart med...
Svar
10
· Visningar
1 693
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vabruari
  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp