Bukefalos 25 år!

Lekt med digitalkameran! (bilder)

Vad maffiga dom har blivit !!
Vulkan är väldigt fint tigrerad, tjusiga hela linjer.
Katla har ganska lite rött på sig för att vara padda, men tassarna visar ju verkligen hennes verkliga färg.

Funderat på att ställa dom? Eller har du kanske gjort det, för sent för att minnas :angel:

Kanonfina !! Skulle behöva veta hur du håller dom i så bra hull, Fia hoppade sönder sin planka upp till balkongen, så jag fick köpa ny och kraftigare idag :o :cool:

snurpe

Trådstartare
Ställa ut dem vore toppenskoj men de är nog fortfarande för reserverade mot främmande för det. De är ena riktiga räddharar när det kommer besök :smirk: Var ju i stort sett vildkatter när jag tog hem dem :crazy: Fast de har blivit mycket bättre och tuffare. Om något år eller så tror jag de kommer vara tuffa även mot sådana de inte känner :D

Jo, jag tycker också de är fina i hullet :love: Jag tycker inte jag gör så mycket egentligen. Bra käk (RC fit) och mycket stimulans så de rör på sig en del :)

Tack för berömmet!

/snurpe

D

Dean

De är så himla fina. Jag gillar också Katlas färger.

Jag tycker verkligen att du ska pröva att ställa ut dem sen när de blir bättre med främlingar.

B

**BORTTAGEN**

Verkligen sevärda bilder. :D
Både Vulkan o Katla är ena riktiga snyggingar :love:

mvh /Mischa

Liknande trådar

Hemmet I veckan har vi (läs: jag) börjat prata om sommarhus hemma och sambon sa: "Visst, plead your case" så det tänkte jag göra nu, om det nu...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 353
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
5 311
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
5 689
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
363
· Visningar
10 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss & diss del 4
  • Spåra ip- adresser
  • Träning & hälsa tråd 8

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25