Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Lemetex magic

H

hopp_o_galopp

Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:

H

hopp_o_galopp

Sv: Lemetex magic

hopp_o_galopp skrev:
Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:

:bump: :bump: :bump: :bump:

Tror det är syntetull i den. Om jag kommer ihåg rätt ahr den ett djupt säte och stora knästöd. Jag tycker Lemetex överlag är riktigt bra sadlar. Jämförbara med Stubben både till passform, komfort och kvalitet.

H

hopp_o_galopp

Är det verkligen INGEN mer på hela Buke som vet något om denna sadel??? :confused:

C

Chebban98

Vet tyvärr inget om just den modellen, men vet att lemetex överhuvudtaget är bra! Ska själv provrida en Lemetex hoppsadel nästa helg :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5527 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Har en bekant som väntar föl efter en tysk hingst som endast är visad på premiering (Hannover) och därefter varit skadad och kommer...
Svar
3
· Visningar
198
Hästvård Hej. Hästarna på ridskolan jag går på är utan vatten i hagarna under vintern (ca 7 timmar). Vid insläppet så springer alla hästarna...
Svar
1
· Visningar
530
Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av...
2
Svar
31
· Visningar
1 422
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag valde att starta ett nytt, mer anonymt konto för att kunna starta den här tråden. Om någon vet vem jag är så snälla håll det...
Svar
4
· Visningar
766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridbyx-tips
  • Sto efter fölning

Omröstningar

• Plast eller guld?