Lemetex magic

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hopp_o_galopp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 808
H

hopp_o_galopp

Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:

Sv: Lemetex magic

hopp_o_galopp skrev:
Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:

:bump: :bump: :bump: :bump:

Är det ingen som vet något alls om denna sadel? :confused:

Tror det är syntetull i den. Om jag kommer ihåg rätt ahr den ett djupt säte och stora knästöd. Jag tycker Lemetex överlag är riktigt bra sadlar. Jämförbara med Stubben både till passform, komfort och kvalitet.

Är det verkligen INGEN mer på hela Buke som vet något om denna sadel??? :confused:

Vet tyvärr inget om just den modellen, men vet att lemetex överhuvudtaget är bra! Ska själv provrida en Lemetex hoppsadel nästa helg :)

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: fio
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 186
Senast: super
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka