JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lena och Gudni prisas för säker hästverksamhet
Moderator
Forumet medlemmar
Bukefalos Men jösses det blir ju bara värre och värre denna soppan. Jag var lite engagerad i början men när lilltrollet började vara otrevlig och...
Tissla
Fredag kl 23:54
Annonsera mera hundar 2
Övr. Hund Nä, det här var en annan ras, undviker att nämna vilken för att inte riskera att outa uppfödaren. Men visst har jag sett labbeuppfödare...
Irrbloss
17 minuter sedan
Svar: 1 821
Visningar: 161 461
Hund
Rallylydnad
Hundträning Att man väljer att diska sig med belöning (leksak) inne på banan. Ett bra sätt att ge hunden positiva minnen från tävling och att de...
Bulldoozer
18 minuter sedan
Svar: 251
Visningar: 32 733
Hund
Passform sadel
Utrustning @super Finns ingen sadel som värms om och trycks ut som inte går tillbaka till ursprungsformen. Bommen är plast och även om den breddas...
Fiorano
21 minuter sedan
Dressyrsnackis 20
Dressyr Kan inte jag få hänga på nån gång i sommar? Vi behöver komma ut och lufta oss😁
Valle
22 minuter sedan
Svar: 1 350
Visningar: 81 094
Grenar
Medryttare stannar i timmar
Ridning Kan det tänkas att tjejen hänger runt så länge i hopp om att du @Smalandrid ska rida ut din häst, så hon kan hänga på? Hon kanske är...
sorbifolia
37 minuter sedan
Hur många böcker läser du samtidigt?
Kultur Jag har tänkt på det här innan, men kom att tänka på det igen nu efter ett inlägg i "Vad läser du just nu" tråden.
Om du tänker på hur...
Startad av __sofia__
25 Mar 2026
Svar: 32
Visningar: 1 654
Allmänt