Leonberger

T

TurboDevil

Tycker nu det är dags att att lejon här på buke träder fram och visar upp sig!:love:
Börjar med mina "små"

Elvis
th_nyfikenienstrut.jpg


Stella
th_DSC00657.jpg


Så visa nu upp alla era vackra lejon:love:
 
Sv: Leonberger

Men var det där det sötaste jg har sett:love: Kan inte mina bara krympa lite ida så man får gosa valppäls igen:love:
 
Sv: Leonberger

Ha ha - ja så mjuk päls som hon har vill man ju aldrig ta bort näsan från den, tur hon gillar en närgången matte :D

så du menar att de blir större ??? :rofl:
 
Sv: Leonberger

Haha en anings i kroppen men u huvudet är de lika små alltid, tror de kan krypa upp i mammas famn och mysa....bara det att mamma bli mosad då:angel:, speciellt när det är TVÅ:grin:
 
Sv: Leonberger

Mmm men nu är han vackert rödbrun :love: Mamman var riktigt mörk men fin :laugh: Atlas ser ungefär ut som Fenjas pappa i färgen på vintern, då blir han lite mörkare men annars har han en varm rödbrun färg :)
 
Sv: Leonberger

Vilka underbara bilder!!!!! :love:
Han är verkligen både vacker och maffig, vilken pondus!

Vi ska åka och bada för första gången idag - bara regnet håller upp -för mattes skull ;). Kameran måste ju med då förstås!

I går var vi och tog 12 veckors vaccinationen och i väntrummet satt en 17 veckors leonkille, sååå stor. Det verkar inte finnas många ( några? ) lejon i Sunne för övrigt vad vi har sett, så det var lite lustigt att vi stöttes på så där på drop in hos vetten. Jättestilig var han i alla fall!

Jag får återkomma med badbilder jag med !
( inte inspirerad, neeej :angel: :D)
 
Sv: Leonberger

Vi tackar för berömmet :bow: Ja han är underbar min "lille" skrutt :love: och han älskar att bada, när vi går mot ön vet han vad som väntar så då trippar han fram med svansen i vädret :D

Blev det något bad idag ? det är så roligt att se hur dom leker i vattnet de små liven :)

I staden som vi bor i (mindre stad) finns det hela 6 Leonberger med Atlas inräknat så det är en hel del :laugh:

Badbilder vill vi alltid se :D eller ja bilder överhuvudtaget ;)
 
Sv: Leonberger

Åhh så söt hon är :D :love: Sådär betedde sig Atlas första gången han upptäckte vatten, hoppade och skuttade i vattnet hela tiden :laugh:
 
Sv: Leonberger

Nää verkar inte finnas många lejon men de som finns är destå finare:love:
 
Sv: Leonberger

Jag glömde skriva, tryck på dogs i menyraden på bloggen så får du se resterande bilder och filmer jag lagt upp på henne och brorsan. Fast det kanske du redan gjort :D
 
Sv: Leonberger

*delvis kl*

Vad fina de är era lejon!

Det är intressant, jag ser en hel del likheter med vår trots att hon är en superblandis varav 25% leonberger.

Jättekul att se era vovvar i alla fall!
 
Sv: Leonberger

*delvis kl*

Vad fina de är era lejon!

Det är intressant, jag ser en hel del likheter med vår trots att hon är en superblandis varav 25% leonberger.

Jättekul att se era vovvar i alla fall!

Släng in en bild på honom! Han tillhör ju lejonsläktet lite iaf:love:
 
Sv: Leonberger

Har tyvärr inga nya bilder på vår prins i denna datorn men slänger in några gamla och återkommer med nya sen när jag är vid andra datorn.

16544438.jpg


17340363.jpg


16779841.jpg


Nu är han stoooor å maffig men de är ju inte utan att man kan sakna sin lilla björn ibland!
 
Sv: Leonberger

Vilken sötnos :laugh: Ja ibland önskar man att de var valpar igen om än bara för en dag, gosa med en mjuk & varm valpmage :love:

inte aaaaaalls valpsjuk :angel:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 357
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: iNTOHiMO
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
10 171
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp