Less!! (examination)

Youmeoh

Trådstartare
I våras läste jag en kurs på distans men har kvar ett moment som jag inte har fått godkänt på än, trots fyra försök med bara en poäng från godkänt varje gång. Läraren har känts allmänt oengagerad genom hela momentet (fyra moment, ny lärare i varje moment) och känslan av proven har varit att man helst ska ha lärt sig kursboken på 2000 sidor utantill.
Jag har pluggat under sommaren så gott jag har hunnit med mellan jobb och andra aktiviteter, men rent naturligt långt ifrån samma nivå som under terminen.
När jag för några veckor sedan såg på kurswebben att ett annat moments lärare annonserat om att det var dags att anmäla sig för uppsamlingstenta för hans moment mailade jag "min" lärare och efterlyste uppsamlingstenta för hans moment. Inte ett ljud hördes förrän i morse, tentan ligger ute från idag fram till söndag.
Har läst examinationsbestämmelserna, men hittar inget som säger hur långt i förväg lärare måste säga till om examination. Finns det verkligen inget som kan tänkas reglera det?!
Visst har jag vetat om att det ska komma någon gång, men det känns ju orimligt att man ska vara på tårna och beredd på tenta i all oändlighet
Inte en chans att jag kommer hinna fräscha upp allt igen då jag jobbar hela veckan :banghead:

Kommer begära ny examinerande lärare, men inför den här tentan lär det väl vara försent..?


Ville mest bara gnälla av mig :arghh::rage::banghead::mad::wtf::meh:
 

Liknande trådar

Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Sassy
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 701
Senast: Monstermom
·
S
Western Läste en intervju med den nya FEI-ordföranden, prinsessan Haya av Jordanien, där hon bland annat kommenterade reiningen och...
Svar
8
· Visningar
1 427
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp