Lessen....=`(

Jempan

Trådstartare
Min nymfis dog igår, hur ska man komma över d? Har haft henne sen hon va bäbis alltså mer än 15 år nu...va ju min bästa vän, kändes som att hon förstog allt o när man va lessen ville hon trösta...
Men varför känns d så jobbigt när man "vet" att hon har d bättre där hon e nu...? :cry:
Hur ska ja komma över d, nån???:cry: :cry: :cry:
 
Sv: Lessen....=`(

Gråt massor och minns alla fina minnen. Det kmr att kännas bättre med tiden, även om det ser mörkt ut nu..

*Tröstkramar*
 
Sv: Lessen....=`(

Axelle skrev:
Gråt massor och minns alla fina minnen. Det kmr att kännas bättre med tiden, även om det ser mörkt ut nu..

*Tröstkramar*

Tårarna tar ju aldrig slut...men ja ska försöka...tack :cry:
 

Liknande trådar

Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 521
Senast: Blyger
·
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 276
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 227
Senast: Rie
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 941
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp