Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Lessen....=`(

Jempan

Trådstartare
Min nymfis dog igår, hur ska man komma över d? Har haft henne sen hon va bäbis alltså mer än 15 år nu...va ju min bästa vän, kändes som att hon förstog allt o när man va lessen ville hon trösta...
Men varför känns d så jobbigt när man "vet" att hon har d bättre där hon e nu...? :cry:
Hur ska ja komma över d, nån???:cry: :cry: :cry:

A

Axelle

Sv: Lessen....=`(

Gråt massor och minns alla fina minnen. Det kmr att kännas bättre med tiden, även om det ser mörkt ut nu..

*Tröstkramar*

Jempan

Trådstartare
Sv: Lessen....=`(

Axelle skrev:
Gråt massor och minns alla fina minnen. Det kmr att kännas bättre med tiden, även om det ser mörkt ut nu..

*Tröstkramar*

Tårarna tar ju aldrig slut...men ja ska försöka...tack :cry:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5535 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag var på anställningsintervju för en tjänst och gick sen vidare till intervju nummer två på tjänsten. Allt kändes jättebra, en...
Svar
3
· Visningar
494
Gnägg Jag behöver bara få skriva av mig och hoppas det är okej. Jag ska snart ta farväl av min älskade häst som fått bedömningen av veterinär...
2
Svar
21
· Visningar
1 295
Tjatter Hej, min bästavän som även är min enda vän har på senaste typ sluta vilja vara pga av att hon spelar och att hon "måste spela" (haha)...
Svar
3
· Visningar
493
  • Artikel
Dagbok Igår var vi några kollegor som var och käkade, vi skulle va kl 17 och käka, så åkte så jag var där runt 16:40, tänkte att ja får säkert...
Svar
0
· Visningar
717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXXXIV
  • Kompromissa om boendeort
  • Tråden för ickedumma frågor

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Uppdateringstråd 25