Letar efter min kvinna!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nativespirit

Trådstartare
Om du läser detta kan du väl höra av dig, jag och hundarna tycker det börjar bli väl ensamt här på gården!
Vi saknar ditt vackra leende, ditt spontana sätt och dåliga humor!

Kommer du inte ihåg mig?
Jag är lång med mörkt hår och bruna ögon, oftast iklädd snickarbyxor.

Sväng höger vid brevlådan, följ grusvägen och längst in, där bor jag!

Välkommen!
 
128743646155239065.jpg
 
Om du läser detta kan du väl höra av dig, jag och hundarna tycker det börjar bli väl ensamt här på gården!
Vi saknar ditt vackra leende, ditt spontana sätt och dåliga humor!
Hahahaha, nya på Buke för att ragga! :D Det kommer att tas emot så himla bra för alla kvinnor här inne bara läääääängtar efter en man som redan har allting i livet och bara behöver flytta in för att han ska bli nöjd. :p;)

Lika intressant är det med kvinnor som har egen gård och alla djuren och bara förväntar sig att mannen i deras liv inte har några som helst åsikter utan självklart vill flytta in där med henne så att hennes liv blir komplett. :grin:
 
Lika intressant är det med kvinnor som har egen gård och alla djuren och bara förväntar sig att mannen i deras liv inte har några som helst åsikter utan självklart vill flytta in där med henne så att hennes liv blir komplett. :grin:

Åååh, en sån man måste jag hitta. Jag menar vilken man vill inte flytta ut in i ett litet torp som har skogen som närmsta granne bara för att få ånjuta mitt eminenta sällskap :confused:
 
Jag gillar mystikförsöket i texten :D inte ett ljud om detaljer om sig själv, utan bara ett högt förtroende att mystiken skulle dra en massa kvinnor (från dessutom just Bukefalos) som myggor dras till ljuset :D

Tänker att det kanske i bästa fall är ngn bukefalist som kör en skojtråd under cover.
 
Ett inlägg som kommer att göra susen :D
Troligen kommer det att bli ett av de mest kommenterade (obs. ej i positiv mening)
 
Senast ändrad:
Jag gillar mystikförsöket i texten :D inte ett ljud om detaljer om sig själv, utan bara ett högt förtroende att mystiken skulle dra en massa kvinnor (från dessutom just Bukefalos) som myggor dras till ljuset :D

Nämen det är ju massor av detaljer?
Lång! :love:
Mörkt hår!:bow:
Bruna ögon! :heart
Har hundar! :banana:
Snickarbyxor = händig som fan och kan säkert bygga ett stall av drivved och kottar (sannolikt med bar överkropp) medan du brygger kaffet! :bump::bump::bump::bump:

.... vad mer behöver du veta? :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 893
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 960
Senast: linnsan
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp