Letar skjorta/blus

Zpunk

Trådstartare
Satt och tittade på Russian doll igår och insåg att jag också vill ha sån snygg skjorta med lite krås och rosett 😁 kanske inte röd, men någon färg som inte är vit. Googlade igår kväll men fick inte fram något bra riktigt.

Någon som har tips på var man kan hitta liknande?
 

Bifogade filer

  • FC1345AF-4802-4416-9EE8-B011267222CB.jpeg
    FC1345AF-4802-4416-9EE8-B011267222CB.jpeg
    90,9 KB · Visningar: 121
Satt och tittade på Russian doll igår och insåg att jag också vill ha sån snygg skjorta med lite krås och rosett 😁 kanske inte röd, men någon färg som inte är vit. Googlade igår kväll men fick inte fram något bra riktigt.

Någon som har tips på var man kan hitta liknande?
Åh, klart du ska ha en sån! Kolla t.ex. Zalando och Asos (beroende på om du känner dig bekväm med att handla där), sök på 'pussybow'.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det helt ute och omodernt med A-formade toppar/tunikor med trekvartsärm och skärning under brösten? Försöker hitta en sådan, jag har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 573
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en armbandsklocka med timerfunktion. Typ som de klassiska digitala klockorna men gärna aningens snyggare😆 Har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 851
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 082
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp