Bukefalos 28 år!

Let's dance

Kilauea

Trådstartare
Vad tycker ni om deltagarna? Vem tror ni kommer ta hem det?

Jag känner inte till alla ens, men tycker det är kul underhållning ändå :).
 
Jag har inte kollat på flera år men när Carola skulle vara med och dessutom dansa med Tobias tänkte jag att jag nog ska försöka kolla. Tills jag insåg att Petra Mede skulle vara programledare. Tål henne inte. Får väl kolla på klipp på play och läsa nyheterna nu. :(
 
Jag har inte kollat på flera år men när Carola skulle vara med och dessutom dansa med Tobias tänkte jag att jag nog ska försöka kolla. Tills jag insåg att Petra Mede skulle vara programledare. Tål henne inte. Får väl kolla på klipp på play och läsa nyheterna nu. :(
Och dessutom i kombination med David L...... 🙈🙈🙈 Jag ska bara se Carola på play i år
 
Jag har MKT svårt för Petra men är ju dansnörd och älskar att se LD och när deltagarna blir bättre och bättre.
Kul med David L som programledare. Han kan nog för mycket dansmässigt för att få vara med som deltagare, skulle utklassa alla.
Susanne är nog den som har svårast just nu, och med minst förbättringspotensial. Men deltagare har ju överraskat förr så hon kanske får bättre fart på benen senare.
Carola verkar ju bli favoriten, hoppas att hon då motsvarar juryns förväntningar. Det gick bättre än jag trodde för henne. Hon såg nervös ut, nästan rädd.
Kände inte till några så det blir intressant att följa dem.

Skulle gärna ha sett Casper Janebrink i LD, kan ju ha gått detta år när dansbanden inte har jobb. Tror att han skulle ha kunnat gå långt.
 
Tänker mycket som du @Rie. Jag gillar verkligen let's dance, tittar alltid med morsan och tycker det är kul att se hur de blir duktigare och duktigare, gillar att se alla fina kläder och får såklart alltid favoriter bland deltagarna, sedan är ju flera av proffsdansarna helt otroliga också.

Jag har mycket(!) svårt för Carola och hade nästan hoppats att hon inte skulle vara allt för bra, men det är klart att hon får massor av röster, framförallt nu när hon faktiskt var duktig och dessutom har en mycket populär proffsdansare.

Anis överraskade mig. Jag har haft väldigt svårt för honom också (när han skrek sig genom hela Mello som programledare i år ville jag kasta ut tvn), men det var skönt att se en icke-skrikig sida också och även han tror jag kan bli riktigt duktig.

Flera av deltagarna har jag usel koll på annars. Killen jag träffar gillade Martin och hejade på honom när han såg hur mycket prestationsångest Martin verkade få :p

Filip hade jag inte ens hört talas om innan, men han verkar ju kunna bli riktigt bra och har ju en av de där proffsdansarna som brukar kunna få sina deltagare att komma långt. Han gjorde trots det inget jätteintryck på mig igår, men ja, det var ju bara första programmet.

Ska hur som helst bli kul att se hur de dansar i typ program 3, när de börjar bli liiite mer vana. Tycker det är då man brukar börja se att det händer något.
 
Det är nåt med Petra Mede som ger mig obehag. Få se hur jag står ut.

Intressanta deltagare i år. Så det blir en avvägning mellan deltagare/programledare som avgör om jag ska följa det.
 
  • Gilla
Reactions: Rie
Jag tänker att Carola har sin fanclub som kommer rösta oavsett hur hon dansar. Fet blir roligare stt följa de andra.
Jag tyckte det var kul att se att Michel kunde röra på höfterna, för det är verkligen ingen självklarhet för friidrottare...
 
Tänker mycket som du @Rie. Jag gillar verkligen let's dance, tittar alltid med morsan och tycker det är kul att se hur de blir duktigare och duktigare, gillar att se alla fina kläder och får såklart alltid favoriter bland deltagarna, sedan är ju flera av proffsdansarna helt otroliga också.

Jag har mycket(!) svårt för Carola och hade nästan hoppats att hon inte skulle vara allt för bra, men det är klart att hon får massor av röster, framförallt nu när hon faktiskt var duktig och dessutom har en mycket populär proffsdansare.

Anis överraskade mig. Jag har haft väldigt svårt för honom också (när han skrek sig genom hela Mello som programledare i år ville jag kasta ut tvn), men det var skönt att se en icke-skrikig sida också och även han tror jag kan bli riktigt duktig.

Flera av deltagarna har jag usel koll på annars. Killen jag träffar gillade Martin och hejade på honom när han såg hur mycket prestationsångest Martin verkade få :p

Filip hade jag inte ens hört talas om innan, men han verkar ju kunna bli riktigt bra och har ju en av de där proffsdansarna som brukar kunna få sina deltagare att komma långt. Han gjorde trots det inget jätteintryck på mig igår, men ja, det var ju bara första programmet.

Ska hur som helst bli kul att se hur de dansar i typ program 3, när de börjar bli liiite mer vana. Tycker det är då man brukar börja se att det händer något.
Tänk att få träna en vecka med en proffsdansare :love:.
Tror att jag skulle förvåna mig själv med hur mycket jag skulle orka träna, när jag får göra något jag älskar.
Sedan hur förbättring det skulle bli är en annan sak....och hur fötterna skulle må....
Drömma kan man ju alltid få göra....
 
Jag tänker att Carola har sin fanclub som kommer rösta oavsett hur hon dansar. Fet blir roligare stt följa de andra.
Jag tyckte det var kul att se att Michel kunde röra på höfterna, för det är verkligen ingen självklarhet för friidrottare...
Ja, jag är lite trött på Carola som dansare nu. Visst, hon är vacker, visst, hon kan göra känslosamma poser men det blir rätt enahanda. Jag skulle helst av allt vilja ha Anis och Keyyo i final för jag gillar deras bredd som dansare. Misstänker tyvärr att Carolafanclubben gör att åtminstone en av mina favoriter slås ut.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 126
Senast: Niyama
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag blev det Nasta, Brunnsgärdet och Gustavsviksrakan hem. Nu ska jag renskriva dagens anteckningar. Nu när personalen verkar ha...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: IngelaH
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 569
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp