Letsdeal-deal

BernT

Trådstartare
Köpte en grej på letsdeal som jag ska använda idag. Såg nu att sista datum för den var 24/10. Jag skulle gått mycket tidigare men har varit sjuk (förkyld) i 8 veckor så har av hänsyn till personal/andra kunder bokat om flera gånger. Vet nån ifall den går att använda ändå eller om det bara är att hosta upp kostnaden för besöket ändå? Betalat har jag ju redan gjort men tänker om qr-koden inte går att använda för personalen efter 24/10? Det är försent att boka av så isåfall är det ju bara att betala igen.

Aldrig använt letsdeal förut så har noll koll.
 

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
765
Senast: Squie
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 419
Senast: Jeps
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
20 817
Senast: LenaH
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 003
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp