Levis jeans

Helga

Trådstartare
Jag har ett par levis jeans jag gillar och skulle gärna ha ett par till likadana eller i annan färg, har vart och kollat i de lokala jeans butikerna men hittar inga så jag funderade på att beställa på nätet. men jag vet inte vilken modell jag har? vart ser man det? har försökt och kolla på lappar i dem men det är rena grekiskan?
 
Jag har ett par levis jeans jag gillar och skulle gärna ha ett par till likadana eller i annan färg, har vart och kollat i de lokala jeans butikerna men hittar inga så jag funderade på att beställa på nätet. men jag vet inte vilken modell jag har? vart ser man det? har försökt och kolla på lappar i dem men det är rena grekiskan?
Fota lapparna och lägg upp här :)
 
Du lägger upp bilden på t ex Photobucket och länkar in den här.

Levis brukar ha sin modellbeteckning på lappen som sitter bak (läderlappen).
 
levi-501-label1.jpg

Modellnummer längst ner till vänster, ex v 501. Storlek midja (Waist) och innerbenslängd (Length) i tum, till höger.
 
Tyvärr har vissa modeller inte längre den möjligheten, skitdåligt. Då får man kolla om det finns tryck på insidan av fickan (den delen mot benet alltså).

LE221N021-K11@8.jpg
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 170
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp