Mack_Lobell

Trådstartare
Jag fattar inte en sak. Jag har betalt in en licens till ridsportsförbundet igår. Av ridklubben fick jag hemskickat ett licenskort i papper man skulle fylla i. Men det stod inget licensnummer på. Kvitto av posten ska man ju klistra på? Eller får man ett plastkort hemskickat sen med nummret?
Har haft licens innan för nått år sen.
Kan man kolla någonstans om licensen är registrerad?

Hoppas ni förstår vad jag menar :)
 
eftersom det där med att man behåller samma nummer är ganska nytt om jag inte minns fel så kan det vara möjligt att du får ett nytt nummer. Men nu för tiden gäller ens licensnummer resten av livet (dock måste du betala in licensen varje år iaf) Man får ett plastkort med numret hemskickat och om du skall tävla innan dess tar du med dig licensunderlag och postens kvitto. Detta gäller som licens tills kortet har kommit hem. På anmälan har jag för mig att man ska skriva interim. Inte helt säkert där dock. Ngn som vet?

För övrigt bör denna tråd ligga under Tävling och inte Gnägg.
 

Liknande trådar

Äldre Okej, rörig historia (som kanske borde ligga på hästforumet någonstans egentligen? Moderator får gärna flytta isåfall!) men hang in...
Svar
19
· Visningar
2 624
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 203
Senast: Wonna
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 797
Senast: lil-sis
·
Relationer I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör. Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Svar
13
· Visningar
2 892
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp