Bukefalos 28 år!

H

horsewhisper

Hmm jag har fixat ryttarlicens för lokal tävling idag, men var hittar man licensnr? Får man det hemskickat sen när man betalat den? Jag ska väl ha med mig den färgade lappen där det står Ryttarlicens och kvittot från posten sen på tävlingar? Och sedan var de en lite längre lapp en själva licensen som man skulle skriva under på som även satt fast i ryttarlicensen. skall den också med? Usch... vad svårt det verkar vara att komma ut på tävling :smirk:
 
inlägget borde ligga på tävling men men...
Om du har betalat in fakturan som satt fast i pappret där du skrev in alla uppgifter på ska du har fått ett gult kvitto på posten.
detta använder du och visar upp på tävlingar som bevis för att du betalt licensen. När du fått din licens kan du slänga kvittot - du har ju licensbrickan och den är ett bevis på att du betalat.!
 
Okej, så man får en bricka numera? Har för mig att det var bara en lapp man tog med förut, men när jag anmäler till tävling ska jag fylla i licens nr och det är bara ett par veckor innan sista anm. dag. Men jag bör hinna få licens nr innan?
 
Det är inte säkert att du hinner få den, svrf ät jättesega.
jag fick vänta i 8 veckor innan jag fick min :mad:
Du kan skita i att fylla i licensnr, om du inte fått det kan du ju inte gör det eller hur?
Det är okej att bara visa kvittot, utan lic. nr.
om det inte är så att du hade licens förra året, för då står ju lic. nr på den gamla brickan.
 
Ne jag hade ju ingen licens förra året... Får hoppas att jag hinner få den då... Annars får jag göra som du skrev bara.. :)
Tack för svaret.
 
Jag gjorde så förra året, hade inget licensnummer, men det gick bra ändå.

mvh Jessica
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 252
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 572
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 648
Senast: Unafraid
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 735
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp