Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jardina

Ponnyn jag tävlar ska jag ha på foder eller köpa till hösten.
Det är en ridskoleponny och den har ridskolelicens när vi tävlar.
Om jag köper den så måste jag väl uppgradera licensen??
Hur mycket kostar det?
Vid vilken nivå behöver hon ha licens är det lokal eller regional??

Tackar :D

C

Choklad

Sv: Licens...

Om du ska tävla regional så behöver du licens för ponnyn, ridskolelicensen gäller inte när det inte går som ridskolehäst minst exx visst antal timar i veckan, vad det kostar och hur du gör står på förbundets hemsida.

Sv: Licens...

Om du skall tävla denna häst på regional nivå så skall du uppgradera hästlicensen till privatägd.
Du betalar då mellanskillnaden på 715 kr anger hästens namn, licensnummer samt uppgifter på nya ägaren (inkl. personnummer).
Pg 15 35 28 -5. Ägarbytet ingår i detta, ny bricka kommer att skickas till dig efter ca 4-6 veckor.

LYCKA TILL:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Så elcykel :). Har länge tänkt köpa cykel och nu när jag ska göra slag i saken har jag starkt börjat överväga att köpa en elcykel. Men...
Svar
18
· Visningar
506
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
609
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej som älskar hästar och tävlar i hoppning upp till LB med min ponny. Nu ska jag äntligen få köpa en ny/en till ponny...
Svar
13
· Visningar
1 568
Övr.Djur Hejsan alla! Min lillasyster ska skaffa en dvärghamster. Men har läst att de eventuellt vill bo två. Stämmer det? Och om det stämmer vad...
Svar
9
· Visningar
483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?