• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Jardina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 038
Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jardina

Ponnyn jag tävlar ska jag ha på foder eller köpa till hösten.
Det är en ridskoleponny och den har ridskolelicens när vi tävlar.
Om jag köper den så måste jag väl uppgradera licensen??
Hur mycket kostar det?
Vid vilken nivå behöver hon ha licens är det lokal eller regional??

Tackar :D

Sv: Licens...

Om du ska tävla regional så behöver du licens för ponnyn, ridskolelicensen gäller inte när det inte går som ridskolehäst minst exx visst antal timar i veckan, vad det kostar och hur du gör står på förbundets hemsida.

Sv: Licens...

Om du skall tävla denna häst på regional nivå så skall du uppgradera hästlicensen till privatägd.
Du betalar då mellanskillnaden på 715 kr anger hästens namn, licensnummer samt uppgifter på nya ägaren (inkl. personnummer).
Pg 15 35 28 -5. Ägarbytet ingår i detta, ny bricka kommer att skickas till dig efter ca 4-6 veckor.

LYCKA TILL:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 458
Senast: Mirtai
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 378
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka